Letadla

ve vývoji

Z-226MS (OK-MQH)

Dvoumístný celokovový letoun určený zejména pro vlekání kluzáků. Náš letoun má instalované řízení pouze na zadním sedadle.

C-172SP (OK-TAB)

Cessna Skyhawk je nejprodávanější a nejznámější letoun všeobecného letectví. Jde o celokovový hornoplošný čtyřmístný letoun.

P-92 Super Echo(OK-RUU 21)

Dvoumístný hornoplošný ultralehký letoun určený pro výcvik a navigační lety. V letounu je instalovaný motor ROTAX 912 ULS o o výkonu 100 koní a třílistá stavitelná vrtule Woodcomp SR3000.

WT-9 Dynamic(OK-MUU 40)

Dvoumístný dolnoplošný ultralehký letoun určený pro pokračující výcvik a navigační lety. V letounu je instalovaný motor ROTAX 912 UL o o výkonu 80 koní a třílistá stavitelná vrtule Woodcomp SR3000.

L-23 Super Blaník (OK-0229)

Dvoumístný celokovový cvičný kluzák. Rozpětí 16,2m, Maximální přípustná rychlost Vne 250 km/h, Pádová rychlost v letové konfiguraci Vsi 60 km/h, Maximální rychlost v aerovleku a v obratu 150 km/h, Maximální letová hmotnost 510 kg, klouzavost kluzáku 1:28, plošné zatížení 26.6 kg/m

ASW-15 (OK-0540)

Jednomístný laminátový kluzák. Rozpětí křídel 15m. Maximální nepřekročitelná rychlost 220 km/h, Maximální vzletová hmotnost 408 kg, Minimální rychlost kluzáku v přímém letu je 64 km/h.

ASW-19B (OK-4474)

Jednomístný laminátový kluzák. Rozpětí křídel 15m. Maximální nepřekročitelná rychlost 250 km/h

VSO-10 (OK-6530)

Jednomístný laminátový kluzák. Rozpětí křídel 15m. Maximální nepřekročitelná rychlost 250 km/h, Maximální vzletová hmotnost 380 kg.

Soběslav LKSO

Počasí:
Aktuální meteo-info

GPS souřadnice:
49°14’58.81“ N 14°42’55.72“ E

Nadmořská výška:
407m n.m.

Kanál:
122.190 MHz

Dráhy:
18/36 – 740m
08/26 – 607m

Povrch:
Tráva